välbehövlig måndag ändå

Började skolan 09.20 och slutade 09.50. Onödigt? ja. Det blev stan en sväng efter för att Amanda skulle hitta en långklänning och det gjorde hon, otroligt nog nu på vintern (ja det är fan vinter nu). Handlade lite mat innan jag drog hem och städade, lagade mat och tvättade. Har nu hela lägenheten fullt med kläder/handdukar som håller på att torkas...
 
Just i detta nu håller jag på med en powerpoint till samhälle. Så jävla äckligt jobbigt när man inte vet vad uppgiften går ut på(!!!!!!) vill helst bara slänga datorn i golvet nu och börja böla och skrika, ja så känns det.
 
Eftersom jag hatar min kamera för tillfället och inte har tid att fota "på riktigt" så får ni lite halvtaskig kvalle på egopicsan i bloggen, varsågod.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0