Fikamys och Bastille

Nu är jag nyduschad och klar inför läggdags. Eller ja, måste läsa en jäkla svenskabok ett tag först. Hatar att läsa böcker som har en deadline! En bok läser man väl för att man vill? Inte för att man måste, speciellt en bok man inte valt själv. Hur som helst, efter skolan åkte jag och Josefin till Miranda på mat och fika. Hade riktigt kul och oj vad vi har helgplaner framöver. Måste passa på innan Miranda flyttar tillbaka hem till Australien och man kanske aldrig mer ses. Nä fy. 
 
Imorgon åker jag hem till hem2 och stannar där över helgen. Länge sedan jag var där nu. Skönt med lite ompyssling. 
Denna låt spelas på repeat hos mig så tänkte dela med mig av den. Så himla bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0