finns ingen tid

Hej mina vänner. Guuuud vad jag har haft fullt upp i veckan! I tisdags blev det skvallermys på Wayne´s med Ebba, i onsdags körde jag halkbana och både igår och idag pratade jag om mitt program för blivande nior på infokvällen i skolan. Har alltså kommit hem sent dessa dagar. Har haft riktigt roligt i alla fall! 
 
Imorgon ska jag hem till Miranda på fika. Hon har bjudit hem hela klassen då vi alla är lediga, gulligt. Efter det ska jag och några mer ner på ticket och kanske boka studentresa. Har försökt med det i flera dagar nu men priserna ändras hela tiden... Vi är i alla fall sju stycken som ska åka till Magaluf. Hoppas på det bästa nu bara!
 
Kan ju även passa på att säga att Handels- och administrationsprogrammet är ett riktigt bra program! (bild:google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0