27 aug 12

Idag på skolan hade jag min första administrationslektion och första uppgiften var att göra ett radioprogram som dom gör på P1:s "sommar sommar". Min första tanke var att det kunde bli riktigt kul men nu när jag tänkt på det ett tag så har jag ingen aning om vad jag ska skriva/prata om...några förslag? Det ska iofs ha nått med mig och göra men jaja, kommer jag inte på något tar jag väl nått påhitt då. 
 
Efter skolan kom Ebba en sväng och senare åkte vi till ICA MAXI och handlade med mamsen. Vi skjutsa hem Ebba och sen åkte vi och käka pizza! Skulle bli sushi för en gång skull men båda var mycket sugnare på pizza, tragiskt, jag vet. Mamma stannade sedan ett tag här hemma och hjälpte mig och stryka och hänga upp kläder, mohahah, mamsen är bäst!!
 
Nu har precis Josefine W varit här och babblat ett tag och jag ska nu lägga mig och bara sooova! Tänkte ta och se ett avsnitt PLL men kom på att jag börjar 8 imorgon...så nu blir det bara godnatt, GODNATT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0