Skolstart

Har haft det riktigt mysigt nu dom sista dagarna innan skolan som började idag. I fredags åkte jag och Ebba till Mellanie och shoppade, solade och myste på. På måndagen kom Mellanie hit till Hudiksvall och åkte hem för ett tag sen. 

ja, idag började jag somsagt i skolan och var där kl 8. Vi gjorde inget speciellt, typ bara lyssnade på lärare och så och sen efter skolan handlade jag och bjöd hem Amanda och Josefin på fika och frukost (Mellanie var ju också med) :) Senare kom Ebba också och då blev det käk på Donken :)
 
Vill bara säga att jag har världens sämsta schema! Börjar kl 8 FYRA DAGAR I VECKAN!! Kommer då inga morgoninlägg i alla fall.
och en till grej: mitt internet är bajs just nu så kan inte ladda upp bilder. Ni får leva utan dom ett tag till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0