kastas ut i det okända

Ligger i popcornkoma och försöker plugga, det går bajs, facebook och kolla bloggar är såååååå mycket roligare!
Har väl inte så mycket att berätta om den här dagen förutom att det är skitväder och jag har suttit inne hela tiden.

Igår var det en liten bättre dag. Efter skolan jobbade jag och fick sedan veta att vi fick högst bud på en lägenhet till mig!!! :D så till veckan skriver vi på kontrakt och sedan var det tydligen bara att flytta in? hjälp! men tror jag tar det tills skolan börjar faktiskt så jag hinner göra placet lite hemtrevligt ;) tänk att JAG ska ta första steget och flytta själv? Kan knappt fatta det. Jag är en person som gillar att ha det som det alltid har varit men ibland, ibland, får jag nå fel och kastar mig i något och oftast, alltid, blir det ju bra. Ska fan våga att göra äventyr oftare, göra spontana saker, kastas ut i det okända liksom ;) nejmen ska verkligen försöka! får bara se hur lång tid det tar, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0