student hit och dit

hejpådig
Har haft plugg som bara den nu dom sista dagarna och har även ett matteprov och en redovisning kvar tills imorgon, blä för det! Slutar skolan på fredag i alla fall men då tar jag och åker till Borlänge istället och firar mitt brorsbarn som tar studenten, woop woop! Idag efter skolan tog jag och Amanda en tripp på stan och jag köpte brun utan sol spray som jag tänkte dränka mig med innan jag far, hahah, har bleeekvita ben nämligen.
Igår åkte jag till Filip som hade studentmottagning och det bjöds på riktigt god mat och riktigt fina presenter! Pratade om att vi skulle ju kunna flytta ihop, jag har lägenhet utan grejer och han har grejer som han fick fast har ingen lägenhet. nja va, men hade ju varit hemskt trevligt att ha en sambo som fick stipendium i "Årets kock" ;)
Kom hem sent och skulle duscha och plugga in i det sista så det blev inte mycket till sömn men känner mig rätt så pigg ändå! Nu ska jag öva på redovisningen och måla naglarna, pusshej!
och jag vet att det är tråkigt utan bilder men ni får stå ut sålänge.

Kommentarer
Postat av: Mellanie

Jag kan inte stå ut längre!Bilder, bilder, bilder!!

2012-06-08 @ 01:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0