myser mycke' jah

Haft en riktig mysig fredag och lördag!
I fredags myste jag och mellanie hos ebba. Det blev indiskt, ansiktsmask, massage, skitsnack på balkongen tills sent på natten, som det ska va' helt enkelt!
Imorse gick vi och åt på McDonalds och sedan blev det en tur shopping på stan. Hittade två jackor som jag vill ha men inte har råd med...så mamma och jag kom på en deal - jag städar min garderob och plockar undan alla mina kläder jag har utspritt i huset så får jag dom, SKITBRA deal, verkligen! wihoo! så imorgon blir det en städoplockdag, men ska tänka på vad jag kommer få när jag är klar så det ska nog gå finemang :)
mina flickor <3 älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0