Sundsvalloo

Sitter på bussen till Sundsvall för lite shopping och är hungrig som ett svin! Måste också shoppa själv ett bra tag innan jag kan träffa Mellanie än sväng. Tänker kika efter en skinnjacka, jeansjacka och en jeansväst. Det är prio number one i alla fall! Ska också köpa en fet sallad har jag bestämt!
Men annars då? Jo, nu är man ju ledig i fyra dagar :D men vet inte vad jag ska göra av dom. Plugga vet jag, men sen då? Finns ju inget att göra i den här skithålan.... Längtar tills jag flyttar!! Pappa ringde precis att han hade hittat en lägenhet nu och det var visning kl 4, perfekt när jag nu ska till Sundsvall, nej inte då. Får fan leta vidare. Tips på en lägga i Hudiksvall??

Ett plus är att jag är så jävla glad nu så det är inte sant!!! Fick reda på en skitbra grej av paps. Vill inte säga det här men var bara tvungen att skriva någonstans, ledsen för det, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0