BLOGGEN FORTFARANDE UNDER RENOVERING

Måste sluta vara så kung på bakning. Har ätit alldeles fööör många scones men lite svårt är det ju att motstå när dom blev så himla bra!
Var ju till Sundsvall i torsdag och shoppade men glömde helt bort att köpa jeansjackan som jag kollade på. Fråga mig inte hur. Hade bestämt att jag skulle köpa den men plötsligt ploppa tanken bara ur huvudet? Kan man vara så jäkla senil!?! Har i alla fall skickat iväg ett sms till mellanie och hon skulle titta om den fanns kvar, tur jag har dig <3
Ångrar mig lite att jag inte köpte "tröjan" och byxorna på bilden. Varför måste jag vara så snål för?
Nu ska jag sticka på en prommis med Josefin så kanske jag får bort min matkoma. se u!
Nej, det spöregnar, FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0