bra dag!

Har haft en riktigt bra dag idag! Började med skola kl 09.20-12.00 och sedan gick jag och klassen ner till Borgaparken och körde tävlingar, brännboll m.m. Riktigt roligt! mitt lag vann också, hehe ;)
Efter det så mötte jag pappa och lämnade in min Iphone som hade blivit lite knasig så nu har jag en lånetelefon för tillfället. Glad att jag fick en annan iphone så länge så kan jag föra över allt som jag hade innan till den :D
När det var klart och jag och pappa på visning på två lägenheter och jag är så jävla KÄR i en av dom! Den passar mig perfekt och vi har nu budat på den och HOPPAS HOPPAS att jag får den!! HÅLL ALLA TUMMAR!!!
och jag börjar 09.45 istället för 08.00 imorgon, så jäkla skönt!
Så jäkla klockren bild! tror Fredrik fick bollen på fel plats
Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt den här bilden. Båda två ser ju i alla fall inte ut att vara medveten om kameran, eller ja, alla fyra kanske? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0