Hej

Igår var jag ledig och fick bl a gelénaglar gjorda av Josefin, superfina! Jag höll också på att göra en ny design till blogg men den är inte klar riktigt än. Vi får se om den ens kommer upp. 
 
Idag har jag bara jobbat och tvättat lite när jag kom hem. Inget speciellt har hänt. Imorgon däremot har jag först sista dagen på jobbet och sedan åker jag på släktträff! Älskar min släkt på mammas sida och jag lovar, den är skitastor! Alla ska först åka go-cart på morgonen (utom jag då för jag jobbar...) och sedan blir det fest i min morbrors mysiga stuga. Längtar! 
 
Har ingen aning när jag kan blogga igen. Först så finns det knappt någon mottagning i min stuga som jag ska vara i nu de närmsta dagarna och plus att masten här i byn har gått sönder och ska inte fixas förens på måndag. Kan knappt ringa och absolut inte komma in på internet om man inte har som oss, wifi. Så vi får se när vi ses igen
 
Har lite brist på bilder så ni får en på finaste Andelia denna gång
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0