Ny design

SÅDÄR! Ser ni den nya designen? Kommentera gärna om den ser konstig ut i era webläsare eller om det är något annat fel. Tycker jag har lyckats bra denna gång med designen eller vad tycker ni?

och här kommer shoppingen från Stockholm som jag lovade er
örhängen från marc by marc jacobs (som jag längtat!) // mobilskydd, gratis smycken från bikbok
 
grått linne, blå tröja från stadium // grå tröja, mössa från bikbok // blått linne från hollister// hatt, blå byxorfrån hm // strumpor från ginatricot // svarta byxor, trosor från carlings
 
Kamerans lins var smutsig och jag märkte inte det förens efter jag hade laddat över bilderna på datorn så därför oskarpa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0