smile

Hej mina fina ♥
Har så härligt liv nu så jag bara är ständigt glad. Det finns upp- och nergångar och jag känner mig nu på det absoluta högsta toppen på länge. Har haft tre riktigt underbara dagar i Stockholm med mamma. Vi har ätit riktigt gott, shoppat myyycket och haft det så himla kul! Visar mina köp senare. 
 
Om jag är på det humör jag är på nu har jag bestämt mig för att blogga oftare och kanske lite mer intressantare. Något jag ska satsa på nu är att träna och äta bra så därför tänkte jag kanske dela med mig av lite recept på sundare mat och ha allmänt roliga inlägg. 
 
Nu ska jag hänga in mina nya kläder i garderoben och titta på en film här i min nymöblerade lägenhet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0