18 ÅR!

Ja också kom dagen, dagen jag blev 18 år. Har världens finaste familj, släkt och vänner. På förmiddagen kom familj och släkt och mot kvällen vankades det 18-årsfest med vännerna! Bjöd på exotisk bricka och drack jellyshots! Drog senare vidare till krogen och fick efter det med mig tre sovisar hem. Vaknade lite seg imorse och åt gårdagens rester till frukost och låg kvar i sängen ett tag. En sväng ner på Ö&B samt Frasses och sen var man fit for fight för att städa lägenheten... har lämnat hälften men orkar verkligen inte göra mer. 
 
 
 
 
Imorgon är jag ledig, måste dock på ett möte med banken och sedan ha körlektion. Nu ska jag titta på The Carries Diaries och duscha bort gårdagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0