År 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Körde bil för första gången, reste utomlands själv med en kompis utan föräldrar, betalade räkningar haha....

Hur har ditt 2013 varit? För det mesta bra, speciellt nu på slutet. Har haft några jättejobbiga perioder men det är bättre nu

Blev du kär i år? Nej men förälskad kanske

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 19 april, när jag blev moster för första gången till Andelia, Spanienresan till min bästa vän, när jag blev 18, 

Vad är din största framgång 2013? Hur jag växt som person. Känner mig mer öppen och mognare

Bästa köpet? Min jacka och snart min nya telefon. Sen tusen saker mer haha.

Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina nära och kära, att vi köpte stuga i Vemdalen, att min kusin friades från en orättvis dom, att jag blev moster.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Stromae – papaoutaiSeinabo Sey – YoungerIcona Pop – I Love ItAvicii – Wake Me Up - Radio EditAvicii – Hey Brother

Vem har du umgåts med mest? Haha jadu, ingen aning. Ingen mer eller mindre direkt

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej

Vart reste du under 2013? Spanien och sedan Stockhom osv i Sverige

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Någon att dela vardagen med och min Mellanie...

Vad gjorde du på din födelsedag? Hade släkt över på förmiddagen och sedan fest med vänner innan krogen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Kanske skulle ha slappnat av mer.

Vem saknade du? Mellanie

De bästa nya människorna du träffade? Träffade sjukt goa människor i Spanien! Sen har jag väl träffat några nya som jag är glad över att känna och har även kommit närmare vissa personer.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Kämpa in i det allra sista i skolan innan studenten, var spontan, HA SÅ JÄVLA KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0