Lite av dagarna

Har varit lite frånvarande nu på slutet så jag tänkte dra lite kort vad jag har gjort. I fredags var det ju meningen att jag skulle till Stockholm men då blev det världens snökaos här. Alla tåg och bussar ställdes in och likaså skolan, haha, så blev hemma istället. På lördagen blev det en spontanutgång med några vänner. Vi gick till manis och drack drinkar och gick sedan till Hogges och dansade. Hade en riktigt rolig kväll faktiskt. Dock så blev vi utelåsta när vi kom hem i 45 min men det fixade sig tillslut. I söndags sov jag läääänge och hade allmänt mys bara och igår gick jag på stan ett tag och sedan blev det donkenhäng med mina två brudar. 
 

Var tvungen att fota detta påväg hem, så fint

Idag har jag varit på körlektion och bara tagit det lugnt och nu är det paradise hotel och sedan ska jag ta och sova. Vi hörs när jag får tid igen, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0