tankar och känslor

Nu kommer jag med lite djupare tankar och känslor. Kommer inte berätta om personen det handlar om så bestäm er redan nu om ni vill läsa eller inte.
 
Har haft så ont i magen nu på senaste, av saker som inte ens rör mig men som ändå får mig att reagera.
Jag känner en person, vi kallar denna person en bästa vän (och det är sant) även om jag kanske inte skulle presentera h*n som det i första taget. H*n mår dåligt och har det förjävligt helt enkelt. Kan inte bestämma saker själv pga att h*n är underårig och kan inte ta ett beslut för h*n är rädd för att göra någon annan illa. Få gånger har h*n öppnat upp sig och berättat vad som händer men ingen vet vad som kan göras utan att, just det, såra någon annan. Att jag går och tänker på det här dag ut och dag in får mig att kanske verka nedstämd och det är det sista jag vill. Men om man tänker efter så har jag all rätt att känna såhär så det får vara så nu ett tag, för jag håller på att tänka över en sak som jag SKA fixa. Alla har rätt till saker som gör en glad och som får en att må bra, alltså bra saker.
Mår så jävla dåligt över allt som händer. Finns ingen gång då jag inte sitter med tårar på kinderna när jag tänker på det, som just i detta nu drabbar en nära person... Det VÄRSTA som finns måste vara att se en vän, en släkting, en i familjen eller en nära person att må dåligt. Det funkar bara inte i hjärnan helt enkelt.
 
Vet inte riktigt hur jag tänker när jag publicerar det här, kommer få så mycket funderingar/frågor men tar det helst senare i så fall. Mina tankar går i högvarv just nu så ni får ha överseende med det, tack o hej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0