ÅRSRESUMÉ

JANUARI: Klippte håret kort till axlarna, ägde ut alla på wordfued, firade mami med dunderkalas, åkte spark nedför några stup och kände väl typ att jag ägde världen.

 

FEBRUARI: Åt semla, praktiserade på Åhléns, tränade bra, trodde på att saker skulle gå bra men nej det blev inte så, dansade och gjorde moonwalk på tågstationen.

 

MARS: Kikade på hockey, hade rött hår, åkte slalom, bakade underbara cupcakes, åt massvis med sushi, åkte skridskor och var cool.

 

APRIL: Tillbringade påsklovet i Vemdalen, hade finväder, gjorde smycken och sålde, firade sista april i Sundsvall på bla norra berget.

 

MAJ: Hade mysigaste tjejkvällen hos Ebba, gjorde sönder en säng, lekte med klassen i Borgaparken, längtade till sommarlovet.

 

JUNI: Var på student hos Filip och sedan Josefin, bowla, firade midsommar i mellanfjärden, tog det lugnt.

 

JULI: var på gatufesten och dansade loss med Norlie & KKV till Sean Paul. Jobbade med världens bästa sommarjobbare, fick solbränna, hade grillkväll, åkte båt, vurpa med moppen.

 

AUGUSTI: Flyttade in i lägenheten, färgade håret ombre, var i Stockholm hos bästa syster, var på 2 marknader, började i skolan igen…

 

SEPTEMBER: (Värdelös månad) typ pluggade.

 

OKTOBER: Brände mig så jävligt så jag nu har ett ärr, var på basketmatch i Sundsvall, firade Josefin.

 

NOVEMBER: Fick mina efterlängtade stövlar, hade födelsedag x2, åkte till England i 3 veckor på praktik - var i London, besökte berömda "lavaklippor" och shoppade som aldrig förr, 

 

DECEMBER: Var i England - kom hem den 15e, hade en vecka i skolan kvar, firade jul x2, var i Vemdalen på nyår.

 

Har självklart gjort mycket mer som t ex varit på bio, festa, myskvällar med vänner m.m. men orkade inte gå in i detalj. Det här året har varit riktigt bra men förväntar mig att 2013 ska slå alla år tillsammans! Säger bara 18 år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0