Första dagen i skolan

Första skoldagen idag efter lovet och vill bara ställa frågan "hur länge är det kvar till nästa lov?". Är dock härligt att träffa alla kompisar och ta tag i vardagsrutinerna igen. Efter skolan stack jag och Julia ner på stan och kikade lite. Köpte inte med mig nå kläder men lite mat köpte jag med. Idag blev maträtten pirog med fetaost, soltorkade tomater, spenat och honung. Nu säger säkert 80% av er som läser FYFAN men det var faktiskt riktigt gott!
 
Nu har jag precis tittat på säsongsavslutningen av The Real Housewives Of Vancouver och väntar spänt på säsongsstarten av Så Blev Vi Svenska Hollywoodfruar. ÄLSKAR dessa program! Alltid lika roligt när fruarna hamnar i bråk för att nån har sagt att man är mindre förmögen och bla bla bla, haha!
 
Nu ska jag diska, tjo!
 
 
The Real Housewives Of Vancouver
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0