feel free to do what ever you want

Hur kan man sakna någon så jävla mycket så att det gör ont i hela kroppen? Ärligt, trodde det inte skulle vara såhär jävla svårt. Om det här är jobbigt, hur kommer det då bli när min närmaste vän flyttar till Spanien? Vill inte ens tänka tanken. Längtar tills jag har gått ut skolan så kan jag flytta bort någonstans och börja på ny kula. Har aldrig längtat bort från livet så mycket som jag har gjort de senaste dagarna. Ta det inte på fel sätt nu, jag mår inte dåligt direkt utan vill bara ha lite ändring på saker och ting. Det är bara det att jag vet att jag skulle må mycket bättre på en annan plats än här just nu. 
 
Det blev inte direkt bättre efter förra veckan, då blev det bara sämre. Haha, har suttit på golvet i en timme och bara tänkt på allt utanför min omgivning. Det som ska upptäckas, det som ska upplevas. Hitta tillbaka till den period jag var som lyckligast och leva på den tills jag gör något med mitt liv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0