GATUFESTEN 2013

Hej hur är det med er? Här är det okej. Har två sommarjobb och knappt någon fritid. Alltså, inte badat än, inte solat än, inte åkt på resa någonstans, inte bott i stugan som alla andra år, inte varit i lägenheten något utan bara jobbat. Hade i alla fall lyckan att vara ledig tors-sön förra veckan men då var det bara gatufesten som gällde. Fan vad kul jag hade! Träffat nya personer, festat ALLA DAGAR, spelat fotboll, firat bästa vän som blev 18, filmat alla händelser, vänt på dygnet helt, haft tjejsnack på balkongen, shoppat. SÅ HIMLA UNDERBARA DAGAR! 
Igår var jag i stugan på kvällen då mina brorsdöttrar kom en sväng. Vi cyklade tandemcykel, spelade kort och svulla godis. Hade det så gosigt så. 
 
På lördag åker jag till Sundsvall igen och firar mina finisar Mellanie och Frida som nyligen blivit 18. Sjukt många folk det kommer att vara där! Ser verkligen framemot det! Nu ska jag titta på fotboll, hejdå!
Mina babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0