Ledig dag idag

Gjorde ett styrkepass på 45 min för ett tag sedan och det bränner i varenda muskel nu. Köpte hantlar igår så tänkte att jag skulle inviga dom idag och så blev det! Nu efter gjorde jag en smothie av ananas, hallon, banan och apelsinjuice och den har blivit min nya favorit! Rekomenderas verkligen! 
 
Igår var jag i Sundsvall med mamma och pappa och köpte faktiskt lite saker. Inte ofta man hittar det man är ute efter men igår blev det en sån dag. Köpte en sjuuuukt efterlängtad skjorta! Ja det sved i plånboken men har man jobbat så mycket som mig så får man unna sig. Älskar den!
 
 
Nu tänkte jag sätta igång och fippla lite i iMovie. Filmar ju det mesta som händer i mitt liv och det är så himla roligt att sätta ihop en film av det och sedan titta tillbaka på alla minnen.
 
Har också kommit på en sak. Trots att jag jobbar jävligt mycket har jag ändå haft (och har) ett himla härligt sommarlov! Jag älskar mitt ena jobb och arbetskollegor, mina vänner är bäst och jag har en underbar släkt! Puss och hej på er för nu ska jag gå in i min bubbla och förstärka mina minnen
 
 

Kommentarer
Postat av: De vet du

Bild på skjortan tack!! <3

2013-07-20 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0