BRUUUUM

Ja, om ni redan inte fattat min självklara rubrik, haha, så har jag gått och blivit med bil! Nej, jag har inte körkort än  men eftersom min familj bara har automatbilar så har vi nu skaffat en manuell bil, min lilla renaultbebis. Fyller ju inte år förrens om ca 6 mån men ska försöka ta körkort så fort som möjligt efter det. 
 
Annars då? Jo, börjar 12.20 imorgon och har då en redovisning och senare har jag en engelskainlämning kvar SEN HAR JAG INGET MER PLUGG (förhoppningsvis, vi vet hur vissa lärare kan vara) OCH NÄSTA VECKA HAR JAG SOMMARLOV! Ska ta vara på den veckan precis efter jag slutat för redan på midsommarafton börjar jag jobba....
 
Alltså är så himla glad idag. Slutade 10 och efter skolan damsög, skura, diska, strök och hängde jag upp gardiner samt tvättade två maskiner och såklart bilen! Så nu ska jag äta lite mörkchoklad och kika på 90210 och Hart of Dixie! 
Här får ni två bilder från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0