5 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har ett ca 1 dm stort födelsemärke på vänster käke/kind. Idag syns den knappt om man jämför med när jag var mindre. Hade också kort, krulligt och blont hår. Det trodde ni inte va?
 
2. Har två mycket äldre halvsyskon. Min syster är 32 år och min bror är 46 år. Min bror har två döttrar som är äldre än mig, var alltså faster när jag föddes. Kommer också bli moster för första gången om ca två veckor, längtaaaar!
 
3. I framtiden vill jag plugga på högskola i någon storstad och sedan jobba med något inom ekonomi. 
 
4. Har en riktig stor och underbar släkt. Har riktigt många kusiner, kusinbarn, morbröder, ALLT - you name it!
 
5. Jag har spelat fotboll sedan 6 års ålder men slutade dock med fotbollen för två år sedan och jag saknar det verkligen!

 
Imorgon åker jag och dessa bruds till Bollnäs på UF-mässa. Bilderna kommer från förra gången vi var där, alltså prick ett år sedan. Kom ihåg att det var ett skitroligt dygn, UF-mässa på dagen och fest på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0