Vemdalen

Hej readerzzz! Har inte skrivit här på ett tag men det enda intressanta jag gjort är väl att jag har varit i Stockholm. Var där över dagen med min klass på studiebesök till Globen och Rikstagen. Riktig härlig dag! Sedan har jag varit sjuk. Har haft en helvetesförkyldning som tog krafterna i hela kroppen... fortfarande inte riktigt frisk..
 
Imorgon åker jag och la familia till Vemdalen. Ska bli så kul att vara ute i solen och åka skidor. Sedan på torsdag kommer min moster, kusin och mina två kusinbarn dit. Antar att jag inte kommer blogga under veckan men vi får se. Ha det bra så länge!
Eftersom jag inte har någon bild att visa får ni en riktigt jävla bra musikvideo istället! älska musiken, älska slutet, älska han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0