Dåliga iphonebilder

Hej! Sitter nu hemma hos föräldrarna och äter peanutbutterpie (kan visa receptet senare). Nu på förmiddagen fick jag en liten tjej och en hund på besök. Så vi tog och spelade lite spel och bakade sedan en sockerkaka. Nu har Mira och lillhunden Tuva åkt hem så då passade jag på att gå in lite här. 
 
Igår var jag på skolan från kl 8 till 9.20 för att mina andra lektioner var inställda. Kom hem och började städa, bädda nytt i sängen och stryka lite sängkläder. Är så skönt att veta att man har hela dagen framför sig! Åt sedan grillad oxfilé och sallad till lunch som mamma var och lämnade dagen före. Åh gud vad gott det var! Vid 12tiden mötte jag upp Julia så då gick vi på stan i några timmar och satt ute på Waynes med en varsin iste i det underbara vädret. Efter stan åkte jag hit till barndomshemmet och hade myskväll med mam och pap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0