hola

Fick besök av Mira och Tuva igen igår eftermiddag, Mira hade även storasyster Leia och farmor Maggan med. Det blev mer spel och fika av vår goda sockerkaka. Spelade även lite piano och hade det supermysigt. Var så länge sedan jag spelade sist nu. Var så härligt att bara sitta ner och köra några melodier när småtjejerna sjöng med. Det är sånna här stunder man bara njuter av att ha en sån underbar släkt, vänner och familj.
 
I fredags beställde jag tågbiljetter till Stockholm. Ska vara hos min älskade syster, sambo och nyfödda systerdotter. Längtar verkligen! Dock är det om två veckor. Vi har planerat in så att det är eurovision samtidigt, haha, då både jag och min syster är så pepp på det. 
 
mvh en tjej som vill ha sommar och vara brun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0