klippt

Haft en otroligt lång dag i skolan idag. Den tog liksom aldrig slut... Gick på stan efter skolan med Alva och Josefin ett tag. Tog även en glass med Alva och satt på Jambos uteservering och myste på. Det känns verkligen som sommar nu och man mår så jävla bra då! Klippte mig vid fyra och nu är håret till axlarna. Herregud vad mycket jag har klippt bort. Sjukt skönt är det i alla fall men måste nog vänja mig ett tag över hur det ser ut.
 
Innan jag åkte hem gick jag på hemköp och köpte mig ett grillat BBQ kycklingspett som jag åt med sallad till middag. Sallad med fetaost. Underbat gott! Nu har jag suttit framför datorn alldeles för länge så nu ska jag ta undan alla kläder i lägenheten och ta undan disken. Sedan ska jag sätta mig och läsa min älskade bok. Hörs så länge
De här bilderna tog jag för ca ett år sedan. Har lite kortare hår än det på bilderna so you know, shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0