Långhelg

Det här med bloggning går ju i lite vågor som ni kanske har märkt men så är det och så får det bli.
 
I torsdags åkte jag på en snabbvisit till Sundsvall. Gick med Mellanie och Meja på stan. Sedan blev det en tripp hem till Mellanie en stund och därefter buss till mam och pap på kvällen. På fredag jobbade jag från 8-17. Var en av de roligaste jobbdagarna då det var många sommarjobbare och jag var på fruktavdelningen hela dagen. Kan inte sluta längta till sommarn nu. Just det här med att jobba och få pengar längtar jag också till. Kan inte ha en bättre arbetsplats och arbetskollegor.
 
Igår var jag och mamma till Gävle och shoppade och hade det så himla mysigt. Tror aldrig jag har sett mamma köpt så mycket grejer, haha. Själv fick jag med mig två tröjor, ett par skor och en riktigt frän present till en blivande 18åring. Vi åt på Coffee Lounge och åt en himla god sallad.

Idag vaknade jag 8 (!). Somnade dock 22 igår då jag hade riktigt ont i huvudet. Började i alla fall med att städa lägenheten och diska lite och sedan kom min bror med familj, Erik, mamma och pappa på besök. Åt gofika och hade det trevligt. Dom åkte hem och jag fick skjuts till ICA MAXI. Så nu i eftermiddag har jag gjort tacos och nu tänkte jag ta och prova en av de omtalade yolliboxarna medan jag pluggar bokföring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0