Minnen

VIll bara slänga in en bild för utfyllnad och säga att jag är ledig imorgon! Lycka! Tänker dock plugga jävligt mycket  men också sola om det blir sol och hälsa på min bästa mormor. 
Fan vad jag saknar den gamla tiden. Var 5 st i ett gäng som alltid hittade på något och hade våra härliga myskvällar och partykvällar. Sån himla underbar tid. Var aldrig rastlös eller hade tråkigt och hade inte så mycket tankar snurrandes i huvudet. Spelade även fotboll och dansade streetdance som jag saknar nå otroligt! Nuförtiden är det stress hit och dit samtidigt som jag har tappat det där med att alltid hitta på något. Skönt ibland det också men vill verkligen börja använda mina dagar till max, innan det är försent. Sjukt att jag bara har 1 år kvar med min fina klass och pressen att klara körkortet så snabbt som möjligt drar i en. På bilden ser ni två av mina fina vänner från högstadiet. Tycker bilden är så grymt cool och den här kvällen var så himla rolig!
 
Den här sommaren har jag lite småsaker planerat och har satt upp ett mål med sommarlovet - mitt sista riktiga sommarlov - och det känns toppen! Det ska bli en sommar med resor, fester, jobb och grillkvällar i mängder. SOMMAR 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0