piknickmys

Idag slutade jag kl 11 på skolan och hade min sista idrottlektion NÅGONSIN! Lite ledsamt faktiskt. Tycker ju om det. Gick i alla fall runt Lillfjärden med Linn och Josefin. Efter skolan åkte jag och Josefin till Bergsjö och åkte först till apoteket för att fixa pollenmedicin till mig som håller på och dör av kliande ögon samt en jävla snuva. Sen åkte vi och köpte lite piknick och myste på en filt med musik och spelade lite fotboll. Nu sitter jag i soffan och ska bara kika på film/serier/tv heeela kvällen. Hoppas det inte blir strömavbrott igen för nu har det blivit så 4 gånger redan...
 
Eftersom mamma och pappa är och inventerar ikväll tänker jag göra egen gopizza (med falukorv istället för skinka). Min systers sambo lärde mig det när jag var hos dom, det är tydligen något libanesiskt. Hur som helst så är det SJUKT mycket godare än med skinka på så om ni ska göra egen pizza någongång - ta riven falukorv!!! Nu blir det serietajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0