Underbara sol

Vilket vårväder det har varit idag, otroligt! Har suttit på balkongen någon timme och läst bok. Fick faktiskt liiite färg. Nu i eftermiddag har jag sprungit upp och ner i trapphuset med tonvis med tvätt. Men nu är det klart och givetvis så har jag hela lägenheten full med blöta kläder som alltid. Just nu sitter jag med ett stort glas gurkvatten och äpplen doppade i jordnötssmör, mums! 
 
Imorgon ska jag klippa håret. Känns som att det var tusen månader sedan sist. Ska klippa mer än en dm så vi får se hur det blir. Lite nervo faktiskt. Nu ska jag fortsätta att titta på Morgan och Ola-Conny. Haha, har ni inte sett "en stark resa - igen" så har ni missat något sjukt roligt program! tjarå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0