Spanien del 3

Vi vaknade tidigt på onsdagen för shopping på Miramar. Vi gick den långa vägen dit i stekande sol och jeans, lökigt. Hittade min älskade butik Primark och käkade på subway. Efter shoppingen satte vi oss på ett fik närmare stan, tog wifi, käkade glass och drack kaffe, riktigt mysigt. Mot kvällen var det våran tur att våldgästa killarna så vi gick till Leo och drack lite. Han har världens finaste utsikt över stan!
Mina tjejer gick sedan ut men själv kände jag att jag behövde denna sömn. Fick lite ångest när jag fick höra och se bilder på vart dom hade varit. Värsta MTV crib ju... 
 
Onsdagen
 
Torsdagen var den sjukaste kvällen jag varit med om. Förade först hos Leo med allihopa och sedan åkte vi taxi till en halloweenfest i värsta lyxvillan som ett par svenska killar hade hyrt. Riktigt mycket folk! Efter festen åkte vi ner på stan till alla klubbar. Där var det fullproppat med. Träffade personer från alla möjliga länder. Pratade en blandning mellan engelska, svenska och spanska som ingen fattade... Älskar att dom inte stänger kl 2 som här utan det håller på så mycket längre till. Resten av kvällen får ni lämna åt fantasin för mer säger jag inte, haha.
 
Torsdagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0