Grattis pappa ♥

Grattis pappa på den ännu gamlare gubbdagen! Älskar dig ♥
Idag har jag bakat macarons. Blev helt okej för att vara första gången, plus att jag fuskade rejält, haha. Blev en liten födelsedagsfika för pappa och han fick en boomerangtröja av mig och mamsen. Igår låg jag i soffan nästan hela dagen. Hade så fruktansvärt ont i magen så kunde knappt gå... Lyckligtvis är det mycket bättre idag! 
 
I torsdags var jag som sagt på hockey och vi var även och hälsade på Ida i Gävle. Hon följde med på hockeyn då vi hade en biljett över, riktigt kul var det! I fredags var jag ledig och då storstädade jag hela lägenheten så ska bli så himla mysigt att komma hem igen idag. Dessutom så hämtade jag min efterlängtade telefon. Såååå underbart! 
Mina inte så lyckade macarons men så himla goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0