Hemmadag 1

Så, vad har jag gjort idag då? Jo, tittat klart på the vampire diaries säsong 3. Var som sagt hemma idag från skolan pga av min jobbiga förkylnig... Hade även en körlektion inbokad så jag gjorde den med. När jag kom hem igen så gick jag en sväng på Ö&B för att leta efter ett par vita ramar men det fanns inte den sort jag ville ha så istället fick jag med mig två kuddar och en fotobok som jag ska pyssla lite i. 
lite av mina nya kuddar
 
Imorgon blir jag hemma igen, bäst att vila upp sig riktigt. Dock så ska jag ner på stan en snabbis med pappa för att fixa en SIM-adapter. Därefter så ska jag skicka in min iphone på lagning med sitt spruckna glas...
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0