onsdag

Har nu fått bekräftelse att min iphone är lagad och är för tillfället på posten i Stockholm. Behöver den nu! Har varken instagram, kik eller fungerande facebook och twitter på telefonen jag har nu. Trodde inte det skulle vara såhär jobbigt utan, haha. Det är hemskt egentligen.
 
Idag efter skolan hämtade min moster och kusinbarn mig så vi åkte då direkt till stan för shopping till minstingen. Tycker jag borde få en stor eloge för att jag inte shoppade någonting förutom mat. Imorgon ska jag till Sandviken på UF kick-off. Ska bli kul att göra något annat än att sitta vid skolbänken. Efter jag har varit där åker jag och några på mitt program och hotell- och turismprogrammet på hockey i Gävle som några lärare ordnat. Det ska också bli himla kul! 
Black autumn
wanties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0