sjuk

Helgen har varit riktigt härlig! I fredags tog jag bara det lugnt, tittade på idol och fotboll och åt gott. I lördags åkte jag till min morbror en sväng och hälsade även på mormor en snabbis. Därefter kom mitt lilla kusinbarn till mig och vi bakade sjuukt många vaniljbullar och hade det så himla mysigt. Följde på kvällen med Mira till min moster och sov där.
 
Idag har jag jobbat från 11-17 och gud vad trött jag är. Inte smart att jobba när man har feber, måste snyta sig hela tiden och äta halstabletter medan man ska springa fram och tillbaka stup i kvarten. Har bestämt mig nu att jag ska vara hemma från skolan imorgon (nu förstår dom som känner mig att jag är riktigt förkyld). Brukar ALDRIG vara hemma från skolan. Kom inte ihåg när jag senast var det. 
 
Nu har jag absolut ingen passande bild till detta så kan lite snabbt tipsa om att KICKS har fått in smink av självaste Michael Kors. Älskaaaaart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0