Längtar!

Har sagt det förut och säger det igen. NU VILL JAG HA VINTER! Har så mycket att se fram emot. 
 
1 MÅNAD KVAR TILLS SPANIEN OCH JAG FÅR ÄNTLIGEN TRÄFFA MIN BÄSTIS
2 MÅNADER KVAR TILLS JAG FYLLER 18 ÅR!!!!!
3 MÅNADER KVAR TILLS JULAFTON
 
Sen så har jag så mycket mer att se fram emot t ex fira nyår i Vemdalen. Eventuellt en shoppingweekend i Stockholm med syster och bara att prova ut studentmössan (!?!?) haha, fattar inte att snart så säger man hej då till skolan och bästa klassen... På våren väntas ju också resa till Italien, studentresa, bal och självklart studenten.  Nä nu gick jag för långt fram, är inte ens vinter än och vill faktiskt inte att denna tid ska gå så fort heller på något vis. Är inte redo för att sluta skolan än.
 
Okej men allvarligt. Tänk er denna låt när ni sitter vid brasan, har tända ljus i hela rummet och dricker oboy och det är snöstorm ute. Seriöst? Känner ni myyyyyyset eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0