Söndag

Eftersom att dom på nyhetsmorgon sa att tarte tatin (en slags äppelkaka) inte var något för amatörer så skulle jag självklart visa dom fel. Tyckte jag var så jävla bra tills jag tippade över stekpannan (man ska faktiskt tippa runt den) och den såg ut som skit men var riktigt god. Har som tur va ingen bild att lägga ut, haha.
 
Idag har jag förutom att baka lite kört bil. Jag och mamma åkte lite nya vägar som ingen av oss åkt förut. Riktigt mysigt och fint väder var det. Igår körde jag också hela dagen. Svängde förbi några morbröder och mormor och sedan kikade vi in en inredningsbutik efter vägen. 
Ser ni bron över vägen? Om ni tittar ca 4cm från början av bron till höger så ser ni våran lägenhet.
Vill åka till fjällen nuuu
 
Kan inte förklara hur mycket jag längtar efter vinter nu. Åka slalom och snowboard är ju det bästa som finns och after ski på det, underbart! Pappa ska åka till fjällen på onsdag och om allt går enligt planerna kommer jag attt vara världens lyckligaste. Ni får veta vår hemlis lite senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0