Ciao!

Idag har jag köpt balklänning. Efter mycket velande har jag nu bestämt mig för att gå på balen ändå. Lite spännande hur den kommer att sitta och hur färgen verkligen kommer att bli men ja, nu är det gjort. Lite dålig uppdatering i helgen men jag har bara jobbat fre-sön så hade inte så mycket att berätta heller. Idag var jag på stan en sväng med Alva, köpte med mig smink och en enkel kofta från HM. Sedan åkte jag och köpte lite nödvändigt som man inte vill lägga sina värdefulla pengar på alls, t ex toa- och hushållspapper... (och vi som bor ensam och är student vet hur dyrt det är haha). Nu ska jag gå och lägga mig för att gå upp lite tidigare imorgon och tvätta två maskiner innan skolan. Ciao!
Försöker lära mig lite italienska innan vi lyfter mot Italien heh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0