Dagen

Det folk kanske inte vet om mig är att jag älskar att åka och provköra och titta på nya bilar samt kika lite på internet och designa egna. Eftersom pappa är lika intresserad är det kul att åka och göra något, bara han och jag ibland. Haha jag vet, kanske inte låter som det en tjej i min ålder brukar göra men jag tycker det är så roligt! Favvobilarna är Mercedes-benz, Audi och BMW. Nu vet ni det, en liten avstickare liksom. Sitter nämligen och tittar runt lite nu haha.
 
Idag har jag varit på studiebesök i Delsbo och det är väl det ända jag gjort. Kom hem och gjorde vårrullar and that's it. Ska dra igång en film nu och sedan packa lite, tänkte fira valborg hos pappas kusin imorgon. Ha det så bra!
 
Lite mys till bastandet i Vemdalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0