På språng

Kl 8 imorse hade jag tandläkartid då jag var ledig idag, kul. Lagade en tand och blev bedövad på halva sidan ansiktet. Pappa skratta så han vek sig när jag kom hem och skulle prata. Ena sidan hängde liksom inte med och tungan var ju också bedövad så kunde inte prata heller. Hahaha skulle ha viljat sett mig själv. Efter tandis åkte jag en sväng med Josefin och försökte sälja lite annonser genom skolan men det gick inte så himla bra... Därefter blev det en sväng på stan med mamma och då köpte jag en matta jag kan lägga på balkongen min. Vill bara hem och fixa den nu. Jag vet, har tjatat om min balkong mycket nu men vill verkligen göra den mysig!
 
 
Har förövrigt älskat in mig i dessa klänningar. Lägger nog en beställning inom kort.
 
Nu ska jag ta och lägga mig, hade tänkt köra ett intervallpass i slingan imorgon. Önska mig lycka till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0