alla ♥♥♥ dag

Har precis kommit hem från mina småkusiner där jag har varit barnvakt. Det blev melodifestivalen och film, hade så mysigt så. Igår spenderade jag alla hjärtans dag hemma med familjen. Det blev trerätters och vin. Man kan ju faktiskt känna att man får kärlek från andra håll med på den dagen än just sin partner.
 
Imorgon blir en dag då jag ska ta tag i saker. Jag ska städa, laga matlådor, träna, fixa med tavlor och bara göra sådant som man senare mår bra av att det är gjort. Nu ska jag ta och lägga mig och för en gång skull - sova ut imorgon.
 

Har lite ångest över att allt går så snabbt nu. Ta gärna tillbaka alla bra och fantastiska stunder och därefter gör om, gör rätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0