Helgen

Mitt internet på datorn har lagt av men som tur är har jag min kära nya telefon med surf kvar på. 

I torsdags kom min efterlängtade vän hem en vecka från Spanien. Som jag saknar henne! I fredags jobbade jag och sedan myste vi bara hela kvällen för båda var så trött. Igår gick vi ut och vi hade så jävla kul! Efter krogen hamnade vi i en källare som var så himla cool med så sköna människor. Efter två efterfester kom vi i säng 8 på morgonen. 


Igår kändes det att man hade varit ut och mina ben är numera gul och blå. Inte smart att ramla på asfalt flera gånger haha. Nu ska jag strax åka på jobbet och i eftermiddag ska jag hämta mitt extremt fula körkort.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0