VÄRLDENS BÄSTA DAG

FÖR IDAG TOG JAG KÖRKORT! Så obeskrivligt jävla lycklig. Kan inte fatta det. Började nästan gråta när hon sa att jag klarade det. DEN KÄNSLAN! Förutom att jag nu har körkort fick jag veta att finaste människan fått besked om att hennes cancer är helt borta och min älskade bästa vän kommer och hälsar på mig imorgon enda från Spanien. Livet nu är bara så bra och jag har haft den bästa dagen i hela mitt liv. 
 
 
Tog mig en sväng på stan innan jag körde hem och överraskade mamma och pappa som inte visste att jag hade uppkörning. Haha mamma lilla började gråta och pappa tjoade för fyllekörning. Hittade i alla fall två uuursnyggaaa plagg som är med på bilderna ovan, måste ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0