Praktik

Tredje dagen in på praktiken och jag absolut älskar den! Har världens mysigaste handledare och själva jobbet är såååå kul! Är lite pinsamt när man dagligen möter gäster från andra länder och man måste prata engelska... men övning ger färdighet och jag hoppas jag vågar prata mer snart haha. Vissa dagar jobbar jag vändskift, som idag, och det var väldigt jobbigt kan jag säga. Man är slut i hela kroppen, inte hunnit vila upp sig tillräckligt. Ja men nog om praktiken. Imorgon åker jag till föräldrarna och på lördag blir det jobb! Känns väldigt behövligt nu då jag knappt har några pengar kvar. Vill ha min lön nu!
Min fina present av min älskade syster - Armband av Marc by Marc Jacobs
 
Åhh måste bara tipsa om godaste maten jag gjorde idag. Fick ingen bild på konstverket med receptet kan ni få. Höftade på mått så ni får bara ingredienserna
 
Kycklingwrap med fetaostsås
 
Lägg kycklingstrimlor i vitlöksmarinad innan stekning
 
Vitlöksmarinad:
Vitlök
Olivolja
Habanero
 
Stek kycklingen och ät den i tortillabröd med bladspenat och fetaostsås.
 
Fetaostsåsen:
Fetaost
Gräddfil
Honung
 
Så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0