slappt och skönt

Det går bra nu. Förutom överflöd av personer som inte inser hur mycket man faktiskt bryr sig om dom och sliter för dom. Aja, idag har jag jobbat 8-14 och sedan har jag bara varit hemma och pysslat med lite grejer. Har några saker som händer nu framöver som jag hoppas går vägen och blir bra, så taggad på livet! Så skönt att ha praktik och slippa plugg så man har tid över att göra annat med.
 
I helgen ska jag åter igen jobba, fast på hemmaplan. Hoppas på en lugn och effiektiv helg nu igen. Ska bli så skönt! Dock längtar jag efter lite festligheter nu känner jag.
 
 
Tänkte bara tipsa om en riktig bra motivationsbok. Sofi Fahrman och Julia Fors bok Bodylicious. Både kost och träning står i fokus och den är så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0