Eva Solo

Mamma ringde precis och sa att hon och pappa kommer och hjälper mig och storstädar imorgon (sötisar) och hennes sista kommentar var "ringde nu så du hinner gömma allt tills imorgon som vi inte får se". Tror mamma vet saker om mig som hon inte borde veta ändå. Jobbig känsla haha.
 
Idag ringde också mina två jobb så nu ska jag jobba tre helger i rad, än så länge. Vet inte om jag ska vara glad över lönen senare eller grina över att mina helger förstörs... Nu ska jag fortsätta att sukta efter ölglasen från Eva Solo. Sånna glas man måste ha om man tycker om öl! Precis som jag då ;)
Ovan är ölglasen jag vill ha och nedan är en del av min lilla samling från Eva Solo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0