Vankas gofrukost

Tog och bytte om snabbt efter en lång skoldag och efter att jag hade handlat lite mat och sedan var det raka vägen till ett flex intervallpass med mina två hurtbullar Fia och Simone. Jobbigaste pass jag har varit på, styrka och kondition i intervaller, fyfan. Simone följde sedan med mig hem och fikade en sväng. När man inte umgås så ofta har man mycket att ta igen. Älskar sådana pratstunder.
 
Nu sitter jag här i sista sekund med ett skolarbete som ska vara klart tills imorgon. Är inte alls så svårt så det är skönt. Imorgon har jag sovmorgon som nästan varje dag nu och då vankas det gofrukost. Unnar mig alltid det lilla extra då jag har mer tid på morgonen att göra iordning allt. 
En gofrukost för någon vecka sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0